قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: از سال زارعی آینده دارندگان چاه‌های غیر مجاز نمی‌توانند سوخت دریافت کنند.

 به دارندگان چاه‌های غیرمجاز کشاورزی سوخت داده نمی شود

حسینعلی طالبی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی افزود: در شرکت نفت منطقه ساری 40 هزار چاه کشاورزی فاقد مجوز در حال بهره ‌برداری است که با رایزنی انجام ‌شده مقرر شد که تنها در فصل زراعی جاری سوخت مورد نیاز آنها تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: در تصمیم‌ گیری جدید مسؤولان استانی بنا شد که دارندگان این چاه‌ها برای تأمین نیازمندی‌های سوختی خویش نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند و تنها به چاه‌های دارای مجوز سوخت ارائه خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: 115جایگاه نفت و گاز و بنزین در شرکت نفت منطقه ساری در حال خدمات‌دهی به مردم هستند که 85 درصد این جایگاه‌ها ممتاز می باشند.

طالبی در ارتباط با احداث جایگاه‌های سی.ان.جی در شرکت نفت منطقه ساری، تصریح کرد: چهار جایگاه در حال احداث داریم و برای احداث جایگاه‌های فراورده‌های نفتی نیاز به دریافت مجوز از وزارتخانه داریم.

وی یادآور شد: با برنامه‌ ریزی انجام‌شده دو جایگاه توزیع فراورده‌های نفتی قرار است به بهره‌برداری برسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری به میزان توزیع فرآوردهای نفتی در این شرکت اشاره کرد و گفت: در سه ماهه اول امسال 211 میلیون لیتر نفت‌گاز توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 13 درصدی مواجه بودیم.

طالبی اضافه نمود: در توزیع نفت سفید نیز در سه ماهه اول سال کاهش 37 درصدی و همچنین در توزیع نفت کوره کاهش 70 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد هستیم.

وی دلیل کاهش توزیع نفت کوره را تأمین نیاز سوختی نیروگاه نکا از فراورده‌های گاز عنوان کرد.

طالبی در پایان گفت: در سه ماهه اول امسال 96 میلیون متر مکعب گاز سی.ان.جی توزیع شد که نسبت به سه ماهه سال قبل در این فراورده 5 میلیون متر مکعب بیشتر گاز توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.